Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка при диагностика P0170

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При графиките на диагностиката ли

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
      Е, добре след като дебитомера не дава грешки при диагностиката, как се разбира дали работи или не
      120 - 150g/s толкова показва изправен дебитомер,т.е. ако си под 100g/s вече не си върши работата както трябва.
      Например ако ти показва 90g/s (= 324kg/h) или нещо подобно,такива стойности водят до загуба на мощност.
      brava 1.4 sx
      alfa 156 1.8

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщение
        120 - 150g/s толкова показва изправен дебитомер,т.е. ако си под 100g/s вече не си върши работата както трябва.
        Например ако ти показва 90g/s (= 324kg/h) или нещо подобно,такива стойности водят до загуба на мощност.
        По принцип дебитомера е добре да се гледа във волтаж,демек параметрите да са във волтове.На празен ход трябва да е около 1.3-1.5 волта,а на пълна газ 4-4.5 волта,това е при загрял мотор.При студен мотор,естествено показанията на празен ход са други,защото дросела е отворен повече

        ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

        Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
        Не важи ли това за изключен дебитомер?



        По данните кото дава.
        Не при изключен грешката си е за самия дебитомер,както и когато се скапе напълно,демек излезе съвсем от нормите
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          По принцип дебитомера е добре да се гледа във волтаж,демек параметрите да са във волтове.На празен ход трябва да е около 1.3-1.5 волта,а на пълна газ 4-4.5 волта,това е при загрял мотор.При студен мотор,естествено показанията на празен ход са други,защото дросела е отворен повече

          ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

          На различните коли калибрацията на максималния волтаж е различна - та ако ги гледаш по волтаж си в голяма грешка Освен това за макс стойности на дебитомер от 4 до 4,5 волта си е направо огромна разлика
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Ако и мултимера ти е от тия под 100 лв. може и 5.2 волта да покаже
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ако и мултимера ти е от тия под 100 лв. може и 5.2 волта да покаже
              Имаше се предвид да се гледа волтажа през диагностиката
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Утре ще я закача колата, от всичко казано до момента трябва да дава дебит около 120г и около 4 до 4,5v

                Comment


                • #23
                  при мен тази грешка P0170 се оказа от дебитомера
                  sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                  Comment


                  • #24
                    Аз също наскоро имах проблем с такава грешка p0170 ще обясня как процедирах за да разбера какъв е проблема. Значи първо в нашето село тая грешка я разбираме така, Екуто е достигнало границата на сместа обаче ламбдата не показва че сместа е коректна общо взето всичко квото е по запалителната система Мотроник може да е пролемно. На пръв поглед си помислих аиде ламбдата замина, и кво напраих, отидох и си купих една универсална ламбда с нагревател (един проятел ме подучи) и я сложих. Закачам с телефона и изпаднах в тих ужас сигнала пак в гъза ламбдата умира екуто пръска бензин вътре в двигателя все едно че е градински маркуч поплаках си малко тихичко и след като се набутах с 70 лв за ламбдата почнах да мисля. Та първо проверявам да не смуче въздух от някъде, взех един спрей за лесно запалване на карбуратори и почнах да пръскам по въздуховода след дебитомера, дросела и колектора ако смуче от някъде веднага ще промени оборотите на двигателя обаче нищо, легнах отдолу огледах хубаво по изходния колектор и двуцевката за цепнатини също няма нищо. Минах на инжекторите откачам един по един и меря съпротивлението трябва да е около 16 ома всичките ок, оттам температурен датчик пак с мултицета меря от 2,3 до 2,6 Килома при 20тина градуса и там ок. Минах на бобините една по една на първична намотка трябва да е от 0,3 до 0,8 ома за нашите бобини на вторична от 8 до 15 килома и там всичко е наред. За захранващо напрежение няма да обяснявам защото ще прочете някои ще се напъне да мери и ще направи беля. Та продължавам по веригата закачам пак с телефона и гледам дебитомера значи на празен ход на топъл двигател трбва да показва 1,5 волта задържам на 3000 оборота и трябва да показва 2 волта и там всичко е наред и ся кво прая нищо не намирам колата върви като баба и гори като за световно и тогава ми проблясва че ламбдата която съм сложил новата може да е прецакана обаче как да меря само ламбдата гледам в интернет едни ентусиасти с едни горелки ама не пробвах не защото не искам а защото нямам горелка. Отидох купих една сонда на Бош за 150 лв сложих я ресетнах екуто покарах 20 км и колата заспа върна си предишния облик. Направих и една голяма простотия ама няма да кажа каква. Дано да съм бил полезен. Успех на всички

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от go6imo6i Покажи съобщение
                      Аз също наскоро имах проблем с такава грешка p0170 ще обясня как процедирах за да разбера какъв е проблема. Значи първо в нашето село тая грешка я разбираме така, Екуто е достигнало границата на сместа обаче ламбдата не показва че сместа е коректна общо взето всичко квото е по запалителната система Мотроник може да е пролемно. На пръв поглед си помислих аиде ламбдата замина, и кво напраих, отидох и си купих една универсална ламбда с нагревател (един проятел ме подучи) и я сложих. Закачам с телефона и изпаднах в тих ужас сигнала пак в гъза ламбдата умира екуто пръска бензин вътре в двигателя все едно че е градински маркуч поплаках си малко тихичко и след като се набутах с 70 лв за ламбдата почнах да мисля. Та първо проверявам да не смуче въздух от някъде, взех един спрей за лесно запалване на карбуратори и почнах да пръскам по въздуховода след дебитомера, дросела и колектора ако смуче от някъде веднага ще промени оборотите на двигателя обаче нищо, легнах отдолу огледах хубаво по изходния колектор и двуцевката за цепнатини също няма нищо. Минах на инжекторите откачам един по един и меря съпротивлението трябва да е около 16 ома всичките ок, оттам температурен датчик пак с мултицета меря от 2,3 до 2,6 Килома при 20тина градуса и там ок. Минах на бобините една по една на първична намотка трябва да е от 0,3 до 0,8 ома за нашите бобини на вторична от 8 до 15 килома и там всичко е наред. За захранващо напрежение няма да обяснявам защото ще прочете някои ще се напъне да мери и ще направи беля. Та продължавам по веригата закачам пак с телефона и гледам дебитомера значи на празен ход на топъл двигател трбва да показва 1,5 волта задържам на 3000 оборота и трябва да показва 2 волта и там всичко е наред и ся кво прая нищо не намирам колата върви като баба и гори като за световно и тогава ми проблясва че ламбдата която съм сложил новата може да е прецакана обаче как да меря само ламбдата гледам в интернет едни ентусиасти с едни горелки ама не пробвах не защото не искам а защото нямам горелка. Отидох купих една сонда на Бош за 150 лв сложих я ресетнах екуто покарах 20 км и колата заспа върна си предишния облик. Направих и една голяма простотия ама няма да кажа каква. Дано да съм бил полезен. Успех на всички
                      Шапка свалям на търпението и разсъдъка с които си подходил към проблема.

                      Това само доказва, че с мислене и постоянство далеч се стига

                      Постът ти ще е полезен за много от нас. А ако споделиш и за простотията, която премълчаваш - още повече



                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Ами понеже в трети клас учителката ми каза че съм много умен и аз още лежа на тая кълка обаче на практика не се оказа точно така. Ламбдата бош и отрязах буксата и я вързах на старите кабели долу там някъде до гредата и си мислих че е интелигентно направих го с термошлаух и отгоре хубаво с изолирблант ама после като взех да мисля и ми стана лошо. Сигнала които изпраща ламбдата е много нисък волтаж от 0,2 до 0,9 волта всяка промяна в дължината на кабела връзки и така нататък може да изкриви сигнала или да го спре, да не говорим че като минавам през локви може да проникне вода и не ми се мисли. Та мисълта ми е: когато нарушиш физичните закони последствията идват веднага за разлика от юридическите където последствията идват по късно, а може и да не доидат ако имаш добър адвокат. Моля не режете не превързвайте и не запоявайте кабела на ламбдата колкото и интелигентно да си мислите че е. Сменете я заедно с буксата с която сте я купили това показват законите на физиката. Аз я отразях защото намям канал а кабела нагоре се закопчава в едни скобички. Засега всичко е наред ще карам така докато не ме засърби да я сменя както трябва. Успех на всички

                        Comment


                        • #27
                          Колеги, как мислите, а на мен днес ми "прекъсваше" или "забиваше нос" на няколко пъти. После припалваше за секунда и гаснеше веднага, все едно спира бензина. Хрумна ми да откача буксата на дебитомера, та успях да се прибера!
                          Включих новия си блутут адаптер на компа и ми изписа следното:
                          P0110 - Air temperature sensor
                          P0100 - Air flow meter
                          Дали има шанс за дебитомера да речем с ония спрейове... или да търся нов?

                          Comment


                          • #28
                            Нов.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment

                            Working...
                            X